Om mig
Efter drygt 30 år som anställd tog jag beslutet att starta upp och driva mitt eget företag. Under dessa 30 åren har jag arbetat som butikssäljare, vårdare på Kriminalvårdsanstalten i Malmö, supporttekniker, systemkonsult, och de sista åren som Key Account Manager kombinerat med att vara konsult till kunder.
Jag älskar kontakten med människor och företag, att höra deras historia, att förstå deras mål, och med detta kunna hjälpa och lyfta fram deras potential och se både personen och företagen utvecklas.
Min vision
Med den erfarenhet och kunskap jag samlat på mig under åren och genom mina yrken där jag sett hur många olika företag jobbar, har jag fått erfanhet som jag kan använda när jag träffar nya företag. Med denna kunskap har jag hjälpt företag att spara allt från några hundralappar till tusentals kronor i månaden bara genom att se över deras avtal och ge bättre villkor, eller genom att ge förslag på ändrade arbetsvanor.
Mitt mål med min kunskap är att kunna gå in som en extra resurs och kompetenskälla och avlasta den personal hos företaget som hanterar IT-supporten åt andra anställda, och med detta hjälpa företagen framåt till en ökad konkurrenskraft och lönsamhet genom att personalen kan fokusera på det som de är bäst på.
Genom analys av hur företaget arbetar kan jag ge förslag, planera eller genomföra förbättringar efter era önskemål.
Vill ni veta mer eller om ni har något som ni kan tillföra genom ett samarbete bokar jag gärna ett möte för att diskutera detta vidare.